פרסום ממומן
פרסום ממומן זהו ערוץ שיווק בתשלום דרכו עסקים מפרסמים את המוצרים או השירותים כל פעם שקהל היעד שלהם מקליד מילות מפתח תחרותיות בגוגל. החישוב של המחיר הכולל עבור קידום אתרים ממומן מתבצע בדרך כלל לפי ה "עלות פר לחיצה" (CPC), ז"א כל פעם שאדם לוחץ על הפרסומת בגוגל רק אז משלמים.
סוגי קמפיינים ממומנים
בגוגל אדס תוכלו לפרסם מגוון רחב של סוגי קמפיינים, כל אחד מותאם למטרות שונות ולסוג הקהל שאליו מכוונים. הנה סקירה קצרה על כל אחד:
מודעות הטקסט הרגילות המוצגות בתוצאות החיפוש של גוגל, כאשר גולשים מחפשים מילות מפתח.
קמפיין רשת המדיה (Display)
הצגת פרסומות באתרים וביישומים השותפים לגוגל.
קמפיין דיסקברי (Discovery)
הצגת מודעות ביישומים של גוגל, כמו ג'ימייל, יוטיוב והפיד של גוגל.
הצגת סרטונים שיווקיים ביוטיוב ובאתרים נוספים ברשת המדיה של גוגל
קמפיין שופינג (Shopping):
הצגת מוצרים עם תמונות, מחירים וקישורים ישירות לדפי המוצרים באתר חנות שלכם.
קמפיין פרפורמנס מקס (Performance Max)
קמפיין זה משתמש בבינה מלאכותית כדי להציג את המודעות בכל הערוצים שלעיל, תוך שיפור הקמפיין באופן אוטומטי.

אם מעוניינ/ת לקדם את העסק, אני אופציה נבונה עבורך
אעשה כל שאוכל בשביל לעזור לך, צעד אחר צעד, בהתקדמות מדודה והגיונית, להשיג את מטרותייך. יאללה, שימו את הלינק לאתר ואחזור אליכם כבר עם תובנות לגביי הקידום של האתר.